Browsing by Author "Gülay, İhsan"
Now showing items 1-5 of 5
-
Market markalı ürünlerin pazarlanmasında pazarlama iletişiminin önemi ve bir araştırma
Kasapoğlu, Köksal (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-02)Günümüzde pazarlama anlayışı ve uygulaması pazarlamanın 4P’si olarak adlandırılan ürün (product), fiyat (price), dağıtım/yer (place) ve tutundurma (Promotıon) faaliyetleri olarak adlandırılan dört ana pazarlama bileşeni ... -
Özelleştirilen Beykoz Kundura Fabrikası'nın sosyal bir komplekse dönüştürülmesi
Öncel, Mehmet Uğur (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmada özelleştirme sonucu kamunun elden çıkardığı içinde 200 yıla yayılmış yaşanmışlık tarihi ve endüstriyel dokuyu barındıran bir tesisin, kültürel ve tabii değerlerini koruyarak günümüzde başka bir amaçla yaşatılıp, ... -
Siyasal krizler karşısında liderlerin davranışları ve ekonomiye etkileri
Kantar, Gökmen; Gülay, İhsan; Kılcı, Hakan (Maltepe Üniversitesi, 2018)Dünya üzerinde bulunan ülkelerin, refah düzeylerini incelediğimiz de gelişme seviye oranlarının, ekonomi ile ilişkili olduğunu görürüz. Ekonomisi güçlü olan ülkelerin parası, diğer ülke paralarına göre daha değerlidir. ... -
Türkiye sağlık sisteminde stratejik yönetim
Özer, Mehmet (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Tüm dünyada küresel gelişme ve değişimler kurumları yönetimde değişikliğe zorlamaktadır. Sağlık kurumlarında en küçük bir hata insan hayatını etkilediğinden bu kurumlarda uygulanan yönetim tarzları büyük önem arz etmektedir. ... -
Yönetimlerin karar alma sürecinde strateji ve para politikası
Sevçin, Emre (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08)İnsanların arzuladığı hatta sınırsız miktarda arzuladığı tek şey paradır. Çünkü insanların ihtiyaçları sınırsızdır ve sınırsız ihtiyaçlara karşı sınırlı imkânlar mevcuttur. Sahip olunan şeyleri koruyabilmek ve sınırlı ...