Browsing by Author "Telli, Sahure Gonca"
Now showing items 1-14 of 14
-
1 litre oksijen mi, 1 gram altın mı?
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 01.2021)1960’lı yıllarda bir sanat akımı olarak ortaya çıkan minimalizm, nesnenin nesne olma özelliğine dikkat çekme amacı güder. İnsanlar tıpkı sanatta olduğu gibi karmaşaya, gereksiz fazlalığa ve biçimciliğe karşı bir tepki ... -
Coronavirüs ve çevrimiçi (online) eğitimin önlenemeyen yükselişi
Telli, Sahure Gonca; Altun, Deniz (Durmuş Günay, 2020)Aralık 2019 sonu ve 2020 Ocak Ayı başında ortaya çıkan Covid-19 Virüsü bütün dünyada korkulu bir rüya haline geldi. Ölümleri azaltmak, bulaşın ilerleme hızını düşürmek, tedavi çalışmaları için zaman kazanabilmek amacıyla ... -
Covid-19 sonrası dönemde işletme bölümlerinin Dijital Çağ'a yönelik hazır bulunuşluğu: Türkiye Örneği
Telli, Sahure Gonca; Aydın, Samet (TUBİTAK, 2020)Covid-19 pandemisi, dünya genelinde insan sağlığına karşı oluşturduğu tehdit bir yana sistemlerin çöküşü endişesiyle hükümetler tarafından insan hareketliliğini ve sosyal yaşamı kısıtlayacak önlemler alınması nedeniyle tüm ... -
Covid-19 sürecinde çevrimiçi ikinci el ürün alışverişine yönelik tutum ve satın alma niyeti üzerine bir araştırma
Maltepe Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi; Telli, Sahure Gonca; Aydın, Samet; Gezmişoğlu Şen, Didem (Aksaray Üniversitesi, 2021)COVID-19 süreci insanların yaşam tarzında birtakım değişikliklere yol açmış ve özellikle bireyleri çevrimiçi alışverişe yönlendirmiştir. Çevrimiçi alışverişin tüketiciler tarafından yaygın ve hızlı bir şekilde benimsenmesi ... -
Çağla yüzleşme: Dijital insan.
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 02.2021)Dünya, bilgi çağıyla yüzleşiyor. Bilgi çağı kurallarını ve koşullarını birbiri ardına ortaya çıkarmaya başlıyor. Eylül ayı sayısında “Gelecek aslında artık bugün yaşanıyor. Bilgi çağı doğdu ve artık bir bebek değil. Hemen ... -
Digitalization of marketing education: new approaches for universities in the post-Covid-19 era
Telli, Sahure Gonca; Aydın, Samet (Durmuş Günay, 2021)Education is one of the areas most affected by the transition to the information age. Universities and faculties/schools have to adapt to this, otherwise the consumption of information that is increased and shared from ... -
E-Ticaret ana arter mi oluyor?
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 09.2020)Küreselleşmeyle birlikte, ulusal ve uluslararası alanda ticaretin boyutları oldukça genişledi. COVID-19 salgını ise bu genişleyen sistemi genç yaşlı tanımaksızın her yaştan insanın alışveriş yaptığı bir yapıya dönüştürdü. ... -
"Homo zapiens"ten "Home-o-covid-ience"e
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 12.2020)Johan Huizinga “Homo Ludens” adlı kitabında insanoğlundaki değişimi ve oyunun yaşamdaki yerini ortaya koyuyordu. Huizinga, sosyallik ve birliktelik gerektiren kolektif yaşamda etkili bütün önemli biçimlerin – bilgelik, ... -
İlaç sektöründe satış ekiplerinin yönetici, ekip, müşteri etkileşiminin iş performansına etkisinde hedef baskısının aracılık rolü
Ünsal, Esra (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)Günümüzde ilaç sektöründe satış ekipleri firmaların başarılarında önemli rol oynarlar. Bu nedenle satış ekiplerinin iş performansını etkileyen faktörler önemlidir. Burada yapılan çalışmanın temel amacı, Türk ilaç sektöründe ... -
Kendin yap
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 03.2021)İnsanın temel değerleri değişmese de davranışları ya da satın almaya yönelik eylemleri ve tercihleri farklılaşabiliyor. Ama dikkati çeken bir durum var ki eğer bir şeyin üzerinde çok emek sarf edersen ona daha büyük kıymet ... -
Kobi'lerde satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesi: Makina imalat sektörü İzmir ili örneği
Önbıçak, Hikmet Emir (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Nesnelerin interneti, bulut teknolojisi, katmanlı üretim ve yapay zekâ gibi teknolojilerin ve dijitalleşmenin günümüz sanayi sektörüne büyük katkısı olması yanında ciddi bir verimlilik artışı sunduğu açıktır. Sektördeki ... -
Konut satım alımlarında tüketici davranışı ve marka algısı ile bilinirliğinin satın alıma etkisi
Moral, Seda (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bu çalışmanın amacı, tüketici davranışı, marka algısı ve marka bilinirliğinin satın alma etkisini konut sektörü kapsamında ortaya koymaktır. Bu amaç çerçevesinde çalışma dört bölümde tamamlanmıştır. Birinci bölümde marka ... -
Para, para, para!
Telli, Sahure Gonca (Maltepe Üniversitesi, 12.2021)İnsanoğlu neden bu kadar materyalist oldu? Acaba ne zamandan beri bu kadar materyale düşkün? Ne zamandan bu yana dünyanın kaynaklarını kendisine güç kazandırmak için kullanıyor? Faydacılık hangi durumlarda oluştu? Peki ... -
Tıbbi cihaz satınalma sürecine satış personeli, firma ve ürünün etkisi
Bilgen, Yahya Osman (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Üretilen malların satılabilmesi için müşteri bulmak ve bulunan müşterinin sadakatini kazanmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak gerekmektedir. Rekabet şartlarının her sektörde olduğu gibi medikal cihaz sektöründe de ...