Search
Now showing items 1-10 of 16
Covid-19 sonrası dönemde işletme bölümlerinin Dijital Çağ'a yönelik hazır bulunuşluğu: Türkiye Örneği
(TUBİTAK, 2020)
Covid-19 pandemisi, dünya genelinde insan sağlığına karşı oluşturduğu tehdit bir yana sistemlerin çöküşü endişesiyle hükümetler tarafından insan hareketliliğini ve sosyal yaşamı kısıtlayacak önlemler alınması nedeniyle tüm ...
Digitalization of marketing education: new approaches for universities in the post-Covid-19 era
(Durmuş Günay, 2021)
Education is one of the areas most affected by the transition to the information age. Universities and faculties/schools have
to adapt to this, otherwise the consumption of information that is increased and shared from ...
Eyvah, devlet ateş ölçüyor!
(Birgün, 2020)
Covid-19 virüsünün İtalya’ya ulaştığı ilk günlerde ünlü İtalyan düşünür Giorgio Agamben,
hükümet yetkililerinin ilk açıklamalarından yola çıkarak, alınan tedbirlerin orantısızlığını siyasi
otoritenin “istisna hali” yaratma ...
Covid-19, siyasal egemenlik ve piyasa
(Birgün, 2020)
Geçtiğimiz günlerde ABD Senatosu Covid-19 pandemisi nedeniyle büyük şirketlere
muazzam kaynak transferini öngören bir paketi kabul etti. The Washington Post’un
haberine göre paketin hazırlandığını duyan lobiciler, hızla ...
Türkiye'nin uluslararası ticarette uyguladığı ve karşılaştığı anti-damping verileri üzerine bir inceleme
(İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2020)
Dünya ülkeleri arasında yapılmakta olan uluslararası ticaret işlemlerinin İkinci
Dünya Savaşı sonrasında hız kazanmasıyla birlikte ülkeler çeşitli düzenleme ve kurallara
ihtiyaç duymaya başlamışlardır. Bu nedenle 1948 ...
Bankacılıkta dijital dönüşümle değişen müşteri deneyimi: müşteri sadakati, memnuniyeti ve tavsiye eğilimine yansımaları
(Manisa Celal Bayar Ünversitesi, 2020)
Bilişim teknolojilerinde yaşanan ilerlemeler, her sektörde olduğu gibi bankacılıkta da
dijital dönüşümü zorunlu kılmış ve sektörün iş yapış biçiminde, özellikle de pazarlama araçlarında
büyük değişimler meydana getirmiştir. ...
E-perakende sektöründe satış sonrası hizmetlerin müşteri tatmini ve tekrar satın alma niyetine etkisi
(Kafkas Üniversitesi, 2020)
İnternet teknolojilerinin hızlı bir
şekilde gelişmesi ve yaygın kitlelerce
kullanılmaya başlaması ile e-perakendecilik
Bilgi Çağı’nın yeni alışveriş yöntemi olarak
değerlendirilmektedir. Öncelerde düşük maliyet
ve ...
The effects of crm over salespersons' selling intention and sales performance: a research in Turkish non-life insurance market
(Kenan Çelik, 2021)
In the finance sector; in terms of managing customer relations, customer acquisition, and customer retention, Customer Relationship Management (CRM) approach is widely accepted both strategically and operationally. In the ...
The influence of price, brand, and store on Turkish women's purchase intention in cosmetics market
(International Balkan Univercity, 2020)
The cosmetics industry is one of the fastest growing industries both in developed and developing
countries. Consumers, especially the youngsters, tend to follow the fashion trend by buying premium foreign
products designed ...
Endüstriyel pazarlarda satış temsilcilerinin sosyal medya kullanımı: müşteri yönelimi, uyum sağlayıcı satış davranışları ve satış performansı ilişkisi
(İntaç Eğitim Danışmanlık Organizasyon Araştırma İnşaat Sanayi ve Tic. Ltd. Şti., 2021)
In industrial markets, sales representatives usually play the most important role in the relationships
that businesses establish with their customers. Sales representatives represent their customers in in-house
processes ...