İlkokula devam eden çocukların ev ortamında bilgisayar kullanımı ve ebeveynlerin bilgisayar destekli eğitime yaklaşımlarının araştırılması
Küçük Resim Yok
Tarih
1999
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Marmara Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bilgisayarlar çocukların akademik başarılarına destek olmaları yanında entelektüel, sosyal, duygusal ve yaratıcı gelişimlerini gerçekleştirmede de yardımcı olmaktadırlar. Çocuklar diğer insanlarla iletişim kurmaya, problemleri çözmeye, değişiklikleri anlamaya ve bilgiyi kullanmaya gereksinim duymaktadırlar. Bilgisayarlar onlar için onların gelişme potansiyellerini geliştirme araçlarından biridir. Bilgisayarları bu anlamda kullanmak ders programlarını zenginleştirecek ve daha az değil daha çok sosyal etkileşim sağlayacaktır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Kaynak
Öneri Dergisi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
25
Sayı
11
Künye
Şahin, F. ve Güven, Y. (1999). İlkokula devam eden çocukların ev ortamında bilgisayar kullanımı ve ebeveynlerin bilgisayar destekli eğitime yaklaşımlarının araştırılması. Öneri Dergisi. 2(11), s. 56-72.