A field study by Firat University on the subject of mobbing
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
This can also reflect on their education. Most of the time interactions between the hierarchy and peers can make a positive, conductive, environment. lt can also be an oppressive power against an organisations goal. The goal of this research is to prove that the working conditions in higher education of academics depend on the amount of 'mobbing' they have experienced. The relationship between 'mobbing' and the problems academics have experienced has beeo proved by scientific data from a research carried out by Fırat University, where a survey with volunteers who were randomly academics chosen from a sample group was conducted.
Bu araştırmanın amacı, yüksek eğitimdeki akademisyenlerin çalışma koşullarının maruz kaldıkları 'bezdiri'nin oranından etkilendiğini kanıtlamaktır. 'Bezdiri' ile akademisyenlerin karşılaştığı problemler arasındaki ilişki Fırat Üniversitesi tarafından yürütülen ve örneklem içinden rastgele seçilen görüllülerle yapılan anket çalışması ile bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Bu araştırmanın amacı, yüksek eğitimdeki akademisyenlerin çalışma koşullarının maruz kaldıkları 'bezdiri'nin oranından etkilendiğini kanıtlamaktır. 'Bezdiri' ile akademisyenlerin karşılaştığı problemler arasındaki ilişki Fırat Üniversitesi tarafından yürütülen ve örneklem içinden rastgele seçilen görüllülerle yapılan anket çalışması ile bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Mobbing, Psychology, Abuse, Workplace, Psikoloji, Taciz, İşyeri
Kaynak
2015 İstanbul International Communication Students Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Öztaş, S. (2015). A field study by Firat University on the subject of mobbing. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (39-40 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.