Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Okul öncesi dönem de birçok nedene bağlı olarak çocuklar da problem davranışlar meydana gelmektedir. Problem davranışların bir kısmı gelişim sürecinin parçası olmak ile birlikte gelişim süreci sonrasında da sıklıkla devam ediyorsa problem olarak değerlendirilmektedir. Çocuğun sosyal ve duygusal gelişim sürecinin sağlıklı gerçekleşmesinde ailenin yanı sıra öğretmen ve öğretmenin problem karşısında kullandığı yöntemler de bir etkendir. Bu araştırma amacı okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemi gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarını incelemektir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Uyum, Davranış problemi, Okul öncesi, Okul öncesinde uyum ve davranış problemleri

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kırkağaç, Ç., Erdem, N., Saral, Ö., Soypaçacı, Ş. ve Yıldırım, T. N. (2019). Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.