Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Okul öncesi dönem de birçok nedene bağlı olarak çocuklar da problem davranışlar meydana gelmektedir. Problem davranışların bir kısmı gelişim sürecinin parçası olmak ile birlikte gelişim süreci sonrasında da sıklıkla devam ediyorsa problem olarak değerlendirilmektedir. Çocuğun sosyal ve duygusal gelişim sürecinin sağlıklı gerçekleşmesinde ailenin yanı sıra öğretmen ve öğretmenin problem karşısında kullandığı yöntemler de bir etkendir. Bu araştırma amacı okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemi gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarını incelemektir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Uyum, Davranış problemi, Okul öncesi, Okul öncesinde uyum ve davranış problemleri
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kırkağaç, Ç., Erdem, N., Saral, Ö., Soypaçacı, Ş. ve Yıldırım, T. N. (2019). Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.