Okul öncesi dönem çocuklarındaki akran zorbalığının öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırmanın amacı, okul öncesi dönemde çocuklarda görülen akran zorbalığını inceleyerek akran zorbalığına tanık olan öğretmenin zorbalıkla nasıl başa çıktığını ortaya koymak ve elde edilen bulgulara göre akran zorbalığına yönelik çözüm önerileri sunmaktır. Yöntem: Çocuklarda görülen akran zorbalıklarıyla öğretmenlerin başa çıkma yöntemlerini inceleyen bu çalışma, nitel araştırma yönteminin fenomenolojik araştırma deseninin kullanıldığı bir çalışmadır. Araştırmada ilgili literatür taraması sonucunda araştırmacı tarafından geliştirilen, “okul öncesi dönem akran zorbalığı öğretmen görüşme formu” kullanılarak veriler toplanmıştır
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesinde akran zorbalığı, Akran zorbalığıyla baş etme yolları
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kemer, Z. (2019). Okul öncesi dönem çocuklarındaki akran zorbalığının öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.