Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerin incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Uygulanmakta olan okul öncesi eğitim programının temel öğelerinin değerlendirilmesinin gerekli olduğu düşünülmüş ve bu araştırma öğretmen adaylarının eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerini incelemek, kazanım ve göstergelerin yeterlilik ve eksikliklerini belirlemek için yapılmıştır. Yöntem: Araştırma; nitel araştırma yöntem ve teknikleri kullanılarak yapılmıştır. Nitel araştırma tekniklerinden biri olan fenomenolojik (olgubilimsel) deseni kullanılarak gerçekleştirilmiştir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Okul öncesi eğitim programı, Öğretmen adayları, Kazanım ve göstergeler

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Karadoğan, M., Arapoğlu, Ö., Yakut, E., Çetin, S., Öztürk, E. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.