Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Uygulanmakta olan okul öncesi eğitim programının temel öğelerinin değerlendirilmesinin gerekli olduğu düşünülmüş ve bu araştırma öğretmen adaylarının eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerini incelemek, kazanım ve göstergelerin yeterlilik ve eksikliklerini belirlemek için yapılmıştır. Yöntem: Araştırma; nitel araştırma yöntem ve teknikleri kullanılarak yapılmıştır. Nitel araştırma tekniklerinden biri olan fenomenolojik (olgubilimsel) deseni kullanılarak gerçekleştirilmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Okul öncesi eğitim programı, Öğretmen adayları, Kazanım ve göstergeler
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Karadoğan, M., Arapoğlu, Ö., Yakut, E., Çetin, S., Öztürk, E. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının okul öncesi eğitim programındaki kazanım ve göstergelere ilişkin görüşlerin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.