Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında karşılaştığı sorunların incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu araştırmada Kastamonu Üniversitesi okul öncesi öğretmen adaylarının uygulama yaptıkları okullarda karşılaştıkları sorunları incelemek ve bu sorunlara olası çözüm yolları sunmak amaçlanmıştır. Yöntem: Araştırma, nitel araştırma yöntem ve teknikleri kullanılarak yapılmıştır. Nitel veri analizinde, gözlem ve görüşme gibi tekniklerle veriler toplanarak elde edilen veriler düzenlenir ve rapora aktarılır. Bu araştırma nitel araştırma tekniklerinden biri olan fenomenolojik (olgubilimsel) deseni kullanılarak gerçekleştirilmiştir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Öğretmenlik uygulaması, Öğretmen adayları, Okul öncesi, Fenemenolojik
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Baygül, M. H., Bağrıaçık, A. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulamasında karşılaştığı sorunların incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.