Innovative application and technology as a driver of globalization by example of China's wechat

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Wechat is a China's native instant communication application. First released in January 2011, it has over 500 million users by 2015 both at home and abroad and is an indispensable tool in daily life. There're a lot of similar applications in the world but WeChat stands out in global market. The technological innovation was the key to its success. As an import, the criticism of Wechat's plagiarism was inevitable. However, its constant innovation contributed to the pioneering functions and reversed the public's original views. lt launched several creative functions in succession, like Shake. People Nearby, Voice Chat and so forth...
WeChat, Çin'in yerel anlık iletişim uygulamasıdır. İlk defa 2011 Ocak ayında açılmış, 2015 yılında hem yurtiçi hem yurtdışında 500 milyonun üzerinde kullanıcısıyla günlük yaşamın vazgeçilmez bir aracı haline geImiştir. Dünyada çok sayıda benzer uygulamalar vardır ama WeChat küresel piyasada dikkat çekmektedir, Teknolojik yenilik bu uygulamanın başarısının anahtarını oluşturmuştur. İthal olduğundan, WChat'in telif hakkı ile ilgili eleştirilmiştir. Yine de uygulama yenilikçiliği ile önemli fonksiyonları bünyesine katmış ve toplumda oluşan negatif düşünceleri tersine çevirmiştir. Uygulama zincir halinde Shake, People Nearby, Voice Chat gibi çeşitli yaratıcı fonksiyonları kullanımına eklemiştir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Technology, Globalization, Social media in China, Application, Teknoloji, Küreselleşme, Çin'de sosyal medya, Uygulama

Kaynak

2017 Faculty of Communication International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Hu, R. (2017). Innovative application and technology as a driver of globalization by example of China's wechat. Görkem, Ş. Y., Kireçci, A. N. ve Tosuner, A. (ed.). 2017 Faculty of Communication International Student Congress içinde (12-14 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.