Use of search engine advertising in Turkey's airline companies and analysis of search engine rankings
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
One of the effects of increasing technology on air transport that has been change in the trend of distribution channels. Before manual ticketing processing were made and then sys|ems were integrated via computerized reservation systems and passed to this process during the electronic ticketing period. However, commissions paid to agencies during this period airline have become more inclined to use their internet sales channels through their websites. ln this study, a brief analysis will be examined about airline companies' search engine advertising tools using and their website status related with this situation. Data will be gathered from some statistics websites such as alexa.com etc. After the study. it is planned that airiine companies' awareness about search engine advertising and search engine optimization will be increased,
Giderek artan teknolojinin hava taşımacılığına etkilerinden birisi de dağıtım kanallarındaki trendin değişime uğraması olmuştur. 0nceleri manuel olarak yapılan biletleme işlemleri daha sonra bilgisayarlı rezervasyon sistemleri aracılığıyla entegre hale gelmiş ve elektronik bilet döneminde geçilmiştir. Ancak bu dönemde acentelere ödenen komisyonlar havayolları için bir yük haline gelmiştir ve havayolları kendi web siteleri aracılığıyla internet satış kanallarını kullanmaya daha meyilli hale gelmişlerdir. Bu çalışmada Türkiye'deki havayolu işletmelerinin web sitelerin durumları ve ilgili anahtar kelimeler üzerinde arama motoru reklamcılığını kullanıp kullanmadıklarının kısa bir analizi yapılacaktır.
Giderek artan teknolojinin hava taşımacılığına etkilerinden birisi de dağıtım kanallarındaki trendin değişime uğraması olmuştur. 0nceleri manuel olarak yapılan biletleme işlemleri daha sonra bilgisayarlı rezervasyon sistemleri aracılığıyla entegre hale gelmiş ve elektronik bilet döneminde geçilmiştir. Ancak bu dönemde acentelere ödenen komisyonlar havayolları için bir yük haline gelmiştir ve havayolları kendi web siteleri aracılığıyla internet satış kanallarını kullanmaya daha meyilli hale gelmişlerdir. Bu çalışmada Türkiye'deki havayolu işletmelerinin web sitelerin durumları ve ilgili anahtar kelimeler üzerinde arama motoru reklamcılığını kullanıp kullanmadıklarının kısa bir analizi yapılacaktır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
search engine advertising, airline companies, ticket sales, internet distribution channels, arama motoru reklamcılığı, havayolu işletmeIeri, bilet satış, internet kanalları
Kaynak
International Business and Management Student Congress 2017
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yaşar, M. (2017). Use of search engine advertising in Turkey's airline companies and analysis of search engine rankings / Türkiye'deki havayolu işletmelerinde arama motoru reklamcılığının kullanımı ve arama motoru sırlamalarının analizi. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Student Congress 2017. s. 67-68.