Use of search engine advertising in Turkey's airline companies and analysis of search engine rankings

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

One of the effects of increasing technology on air transport that has been change in the trend of distribution channels. Before manual ticketing processing were made and then sys|ems were integrated via computerized reservation systems and passed to this process during the electronic ticketing period. However, commissions paid to agencies during this period airline have become more inclined to use their internet sales channels through their websites. ln this study, a brief analysis will be examined about airline companies' search engine advertising tools using and their website status related with this situation. Data will be gathered from some statistics websites such as alexa.com etc. After the study. it is planned that airiine companies' awareness about search engine advertising and search engine optimization will be increased,
Giderek artan teknolojinin hava taşımacılığına etkilerinden birisi de dağıtım kanallarındaki trendin değişime uğraması olmuştur. 0nceleri manuel olarak yapılan biletleme işlemleri daha sonra bilgisayarlı rezervasyon sistemleri aracılığıyla entegre hale gelmiş ve elektronik bilet döneminde geçilmiştir. Ancak bu dönemde acentelere ödenen komisyonlar havayolları için bir yük haline gelmiştir ve havayolları kendi web siteleri aracılığıyla internet satış kanallarını kullanmaya daha meyilli hale gelmişlerdir. Bu çalışmada Türkiye'deki havayolu işletmelerinin web sitelerin durumları ve ilgili anahtar kelimeler üzerinde arama motoru reklamcılığını kullanıp kullanmadıklarının kısa bir analizi yapılacaktır.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

search engine advertising, airline companies, ticket sales, internet distribution channels, arama motoru reklamcılığı, havayolu işletmeIeri, bilet satış, internet kanalları

Kaynak

International Business and Management Student Congress 2017

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Yaşar, M. (2017). Use of search engine advertising in Turkey's airline companies and analysis of search engine rankings / Türkiye'deki havayolu işletmelerinde arama motoru reklamcılığının kullanımı ve arama motoru sırlamalarının analizi. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Student Congress 2017. s. 67-68.