Language learning strategy instruction

dc.contributor.authorMcqueen, Colm
dc.contributor.editorDilman, Hakan
dc.contributor.editorTöngür, Nejat
dc.date.accessioned2024-07-12T21:25:22Z
dc.date.available2024-07-12T21:25:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesi, Rektörlüken_US
dc.description.abstractThis presentation explores the appIication of a potentially beneficial aspect of pedagogy. language learning strategy instruction (Sl), in the Scottish secondary school modern foreign language (MFL) classroom. The central research question addressed is: "What forms of language learning SI are most appropriate to foster key language skills and how can they be delivered within a coherent, relevant, challenging and enjoyable context?" The theoretical basis of strategy instruction is firstly critically discussed, analysed and evaluated. An emerging challenge in second and foreign language classrooms is the encouragement of learner autonomy (LA)...en_US
dc.description.abstractBu sunum, İskoç ortaokulu modern yabancı dil (MYD) sınıflarında potansiyel olarak yararlı bir pedagoji aspekti olan dil öğrenmede strateji öğretimini (SÖ) araştırmaktadır. Araştırma şu sorunun üzerine eğilmektedir: "Anahtar dil becerilerini güçlendirmek için en uygun dil öğrenme SÖ çeşitleri nelerdir ve nasıl tutarlı, uyumlu, ilgi çekici ve eğlenceli bir kontekst içerisinde sunulabilirler?" Strateji öğretiminin teorik temeli öncelikle eleştirel bir şekilde tartışılmış, analiz edilmiş ve değerlendirilmiştir. İkinci ve yabancı dil sınıflarında gelişmekte olan zorluklardan biri, odak noktasında öğretme yaklaşımından öğrenci yeterliliğine doğru değişikliği temsil eden öğrenci özerkliğini (ÖÖ) teşvik etmektir...en_US
dc.identifier.citationMcqueen, C. (2014). Language learning strategy instruction. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (22-24 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.en_US
dc.identifier.endpage24en_US
dc.identifier.isbn978-975-6760-66-6
dc.identifier.startpage22en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/5725
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof2014 Istanbul International Education Student Congressen_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Konferans Öğesi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.snmzKY06646
dc.subjectLanguage learningen_US
dc.subjectLanguage learning strategyen_US
dc.subjectDil öğrenmeen_US
dc.subjectDil öğrenme stratejisien_US
dc.titleLanguage learning strategy instructionen_US
dc.title.alternativeDil öğrenme stratejisi öğretimien_US
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar