Web application facilitating group creation for collaborative learning projects

Küçük Resim Yok

Tarih

2017

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

As the field of collaborative learning has grown in the past two decades, the formulation of constructive working teams is invaluable, Commonly, a professor designs a collaborative project and leaves his students to communicate and form a team. Simple as it may seem, studies have shown that students fail to effectively form concrete, efficient and well-baIanced teams. Multiple reasons, such as knowledge diversity, friendships or miscommunication weaken the collaboration. ldeally, groups must be created so that each member has a distinct, well-defined role and equally contributes to the final outcome. By using a neural network based on student knowledge and capabilities factors we are able to develop a grouping model...
Son yirmi yıl içerisinde işbirliğine dayalı öğrenme konusundaki artışla birlikte, çalışma gruplarının yapısının formülasyonu da paha biçilemez bir konuma ulaşmıştır. Genel olarak, işbirlikçi bir proje öğretmenler tarafından tasarlanır ve öğrenciIere kendi içlerinde bir grup oluşturmaları için sunulur, Basit bir biçimde, çalışmalar öğrencilerin iyi dengelenmiş. efektif ve sağlam gruplar oluşturma konusunda başarısız olduklarını göstermektedir. Bunun nedenleri bilgi çeşitliliği. işbirliğinde görülen arkadaşlık ya da iletişimsizlik olabilir. İdeal olarak, grup içerisinde bireyler sonuçlara eşit miktarda katkıda bulunacak bir biçimde katı, iyi tanımlanmış bir biçimde oluşturulmalıdır. Bizler, öğrencilerin bilgi düzeyIerinden ve kapasitelerinden yola çıkarak oluşturulmuş olan nöral bağlantıyı kullanarak, bir grup modeli oluşturabilecek yeterlikteyiz...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Collaborative learning, Working groups, İşbirliğine dayalı öğrenme, Çalışma grupları

Kaynak

2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Godaladze, A. ve Mika, E. (2017). Web application facilitating group creation for collaborative learning projects. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (81-82 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.