Web application facilitating group creation for collaborative learning projects
Küçük Resim Yok
Tarih
2017
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
As the field of collaborative learning has grown in the past two decades, the formulation of constructive working teams is invaluable, Commonly, a professor designs a collaborative project and leaves his students to communicate and form a team. Simple as it may seem, studies have shown that students fail to effectively form concrete, efficient and well-baIanced teams. Multiple reasons, such as knowledge diversity, friendships or miscommunication weaken the collaboration. ldeally, groups must be created so that each member has a distinct, well-defined role and equally contributes to the final outcome. By using a neural network based on student knowledge and capabilities factors we are able to develop a grouping model...
Son yirmi yıl içerisinde işbirliğine dayalı öğrenme konusundaki artışla birlikte, çalışma gruplarının yapısının formülasyonu da paha biçilemez bir konuma ulaşmıştır. Genel olarak, işbirlikçi bir proje öğretmenler tarafından tasarlanır ve öğrenciIere kendi içlerinde bir grup oluşturmaları için sunulur, Basit bir biçimde, çalışmalar öğrencilerin iyi dengelenmiş. efektif ve sağlam gruplar oluşturma konusunda başarısız olduklarını göstermektedir. Bunun nedenleri bilgi çeşitliliği. işbirliğinde görülen arkadaşlık ya da iletişimsizlik olabilir. İdeal olarak, grup içerisinde bireyler sonuçlara eşit miktarda katkıda bulunacak bir biçimde katı, iyi tanımlanmış bir biçimde oluşturulmalıdır. Bizler, öğrencilerin bilgi düzeyIerinden ve kapasitelerinden yola çıkarak oluşturulmuş olan nöral bağlantıyı kullanarak, bir grup modeli oluşturabilecek yeterlikteyiz...
Son yirmi yıl içerisinde işbirliğine dayalı öğrenme konusundaki artışla birlikte, çalışma gruplarının yapısının formülasyonu da paha biçilemez bir konuma ulaşmıştır. Genel olarak, işbirlikçi bir proje öğretmenler tarafından tasarlanır ve öğrenciIere kendi içlerinde bir grup oluşturmaları için sunulur, Basit bir biçimde, çalışmalar öğrencilerin iyi dengelenmiş. efektif ve sağlam gruplar oluşturma konusunda başarısız olduklarını göstermektedir. Bunun nedenleri bilgi çeşitliliği. işbirliğinde görülen arkadaşlık ya da iletişimsizlik olabilir. İdeal olarak, grup içerisinde bireyler sonuçlara eşit miktarda katkıda bulunacak bir biçimde katı, iyi tanımlanmış bir biçimde oluşturulmalıdır. Bizler, öğrencilerin bilgi düzeyIerinden ve kapasitelerinden yola çıkarak oluşturulmuş olan nöral bağlantıyı kullanarak, bir grup modeli oluşturabilecek yeterlikteyiz...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Collaborative learning, Working groups, İşbirliğine dayalı öğrenme, Çalışma grupları
Kaynak
2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Godaladze, A. ve Mika, E. (2017). Web application facilitating group creation for collaborative learning projects. Tokcan, İ. M., Gümüşkaya, B. ve Şimşir D. (ed.). 2017 İstanbul Faculty of Education International Student Congress içinde (81-82 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.