Problems and suggested solutions which teacher candidates face

Küçük Resim Yok

Tarih

2014

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

First of all, the education system of each country's progress is determined. "Education is the future of the nation" suggesting that word our great leader Heydar Aliyev in the school of the future, a great responsibility falls on the teacher emphasized. At present, a number of problems in the process of initial teacher training is suggested that further professional training of teachers in their preparation of candidates, they can play an important role in the formation of pedagogical skills, One of the problems that teachers are facing is the selection mechanism of profession. Those who chose pedagogical teaching should not be only tested, also...
Öncelikle her ülkenin eğitim sistemindeki gelişmeler saptanmıştır. Büyük liderimiz Haydar Aliev, geleceğin okulunda, "Biz Milletin Geleceği Eğitimdir" diyerek büyük sorumluluğun öğretmenlerin omzunda olduğunu belirtmiştir. Günümüzde öğretmen eğitimde, pedagojik becerilerin kazandırılmasında önemli bir rol oynamaktadır. Öğretmenlerimin karşılaştığı problemlerden bazısı, meslek seçme mekanizmalarıdır. Pedagojiyi öğretmeyi seçenler, yalnız pedagojiden değil, aynı zamanda spordaki fiziksel performansı ölçerken ya da uzmanlık alanındaki yaratıcılık yeteneklerimizi ölçerken kullanılan yöntemlerle de liste tutulmaktadır. Liselerimizdeki pedagojik becerilerin gelişmesinde katkıda bulunmak üzere...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Öğretmenlerin sorunları, Pedagoji, Teachers' problems, Pedagogy

Kaynak

2014 Istanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Gasımlı, A. (2014). Problems and suggested solutions which teacher candidates face. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (15-17 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.