Çocuklarda oyun oynama eğiliminin bazı değişkenlere göre incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Oyun; çocuğun yaşamıyla devam eden, dikkatini en çok yoğunlaştırdığı ve eğlenerek öğrendiği doğal bir yaratma ortamında gösterdiği faaliyettir. Çocuğun oyunda gösterdiği ilgisi, performansı oyun eğilimini etkiler. Çocuklar dünyayı oyun yardımıyla tanırlar.Oyun çocukların en büyük deneyimlerini kazandığı bir uğraştır. Amaç: Bu çalışmada 36-72 ay olan çocuklar arasında ki oyun oynama eğilimi ile anne eğitim durumu, baba eğitim durumu, cinsiyet ve yaşları arasındaki farklılıklar incelenmek amacıyla yapılmıştır. Anne- Baba eğitiminde ilkokul, ortaokul, lise, lisans ve lisansüstü eğitim durumlarının çocukların oyun oynama eğilimi üzerinde etkili olup olmadığı araştırılmıştır Kız veya erkek çocukları üzerindeki oyun oynama eğilimindeki farklara bakılmıştır. 3, 4, 5 ve 6 yaşlardaki çocukların oyun oynama eğilimi arasındaki farklara bakılmıştır.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Oyun, Anne, Baba, Eğitim, Yaş, Cinsiyet, Okul öncesi
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Doğulu, A., Gül, M. ve Yazıcı, E. (2019). Çocuklarda oyun oynama eğiliminin bazı değişkenlere göre incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.