Giakagia, StellaZorkaya, NurMarangoz, MerveTezel, Zeynep Ece2024-07-122024-07-122015Giakagia, S. (2015). Dyslexia: a different approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-70-3https://hdl.handle.net/20.500.12415/5715In my paper l will refer to dyslexia and more specifically, to the new scientific approaches related to dysIexia. There are so many ways to help students with this specificity and in this paper l would like to mention how teachers can use these new methods in the learning process to help students overcome difficulties they face.Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.enAn error occurred on the license name.info:eu-repo/semantics/openAccessSpecial educationPrivate studentDyslexiaÖzel eğitimÖzel öğrenciDisleksiDyslexia: a different approachDisleksi: farklı bir yaklaşımConference Object2524