Mansuroğlu, CemTopal, Fatih EsadTopal, FirdevsŞenel, Engin2024-07-122024-07-1220131305-0028https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/176230https://hdl.handle.net/20.500.12415/9313Amaç. Hastanelerin acil servisleri hastaların kabul edilmesi zorunlu olduğu, kesintisiz hizmetsunmak üzere ayrılmış servislerdir. Bu tanımlayıcı ve ileriye dönük anket çalışmasının amacı birdevlet hastanesi acil polikliniğine Ocak 2011-Aralık 2011 aylarında başvuran hastalarınmemnuniyet düzeylerini değerlendirmektir. Yöntem. On altı yaşından büyük, onay formuimzalamış 440 hasta çalışmaya alındı. Hastalara anket formunda 1 tanesi açık 31 tanesi kapalı uçlutoplam 32 soru soruldu. Çalışmaya başlamadan önce çalışmaya katılacak olan paramediklereçalışma hakkında eğitim verildi. Bulgular. Anket sonuçlarına göre acil servisimizin fizikikoşullarından hastaların yaklaşık %95i ve genel olarak hastanemiz acilinden hastalarımızınyaklaşık %97si memnundu. Sonuç. Hasta memnuniyeti anketleri, sağlık hizmetlerinin planlaması,sunumu ve iyileştirilmesinde yön gösterici bir rol üstlenmektedir. Daha kaliteli hizmet verilmesiiçin bu anketlerin periyodik olarak uygulanması yararlı olacaktır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessHasta memnuniyeti araştırması: Bir devlet hastanesinin acil kliniğine başvuran hastaların memnuniyet düzeyleriArticle205219917623035