Simsar, AhmetArslan, BernaÇetin, SüveylaTilim, RevanHançer, ÖkkeşDeniz, Muhammed2024-07-122024-07-122019Simsar, A., Arslan, B., Çetin, S., Tilim, R., Hançer, Ö., Deniz, M. (2019). Okul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlar. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/850Amaç: Çocuğun bilişsel, duygusal, dil ve sosyal becerilerini destekleyerek; çocuğa okulda, toplumda ve ilerleyen hayatta başarıları okul öncesi dönemde verilecek eğitimle desteklenecektir. Erken yaşlardan itibaren çocuklar var olan merak duyguları sayesinde çevresindeki olayları gözlemlemeye, gözlemledikleri olayları yorumlamaya ve merak ettikleri sorulara cevap bulmaya çalışırlar. Bununla birlikte, çocukların kültürel farklılıkları onlara verilen eğitimlerde büyük rol oynayacaktır. Bu kapsamda sınıfında farklı kültürden gelen öğrencileri olan öğretmenlerin fen eğitiminde bu kültürel farklılıklara ne kadar yer verdiklerini ve kullandıkları yöntemlerin ortaya çıkartılması amaçlanmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi eğitimFen eğitimiKültürel farklılıklarDurum çalışmasıOkul öncesi öğretmenlerin fen etkinliklerini uygulamada yaşamış oldukları sorunlarConference Object