Kayalı, Elif TuğçeYuvarlak, LatifeErşan, Şule2024-07-122024-07-122019Kayalı, E. T., Yuvarlak, L. ve Erşan, Ş. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/769Amaç: Okul öncesi dönemde yaşanan deneyimlerin yetişkinlikteki etkileri düşünüldüğünde, meraklı, sorgulayan, araştıran, inceleyen ve üreten bireylerin yetişmesi açısından fen eğitimi önemlidir.Öğretmenlerin, çocukların merak duygusunu canlı tutacak, problem çözme, keşfetme becerileri ve diğer bilimsel süreç becerilerini kazandırabilecek yöntem ve teknik bakımından zengin içerikli fen etkinlikleri planlamaları gerekmektedir. Araştırmada okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesi amaçlanmıştır.Öğretmenin kıdemi, çalıştığı yaş grubu ve kurum türünün fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğine etkisi ise araştırmanın alt problemleri olarak ele alınmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi eğitimde fen etkinliğiFen etkinliğinde yöntem ve teknikYöntem ve teknikOkul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerinde kullandıkları yöntem ve tekniklerin çeşitliliğinin incelenmesiConference Object