Aktaş, Büşra ElifDemir, Büşra SenaGökçelik, AslıhanKurşunoğlu, Beyza2024-07-122024-07-122019Aktaş, B. E., Demir, B. S., Gökçelik, A. ve Kurşunoğlu, B. (2019). Okul öncesi dönem çocuklarının toprak altına ilişkin bilgi düzeyleri. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/627Amaç: Yaşadığımız dünyayı merak etmede ve anlamlandırmada fen önemli bir unsurdur. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi çocukların dünyayı anlamlandırmalarına yardımcı olacak en önemli alandır. Bu eğitim sayesinde çocuklar doğal merak duygusundan yola çıkarak çevrelerini araştırmaya, gözlem yapmaya olanak sağlar. Bu yapılan araştırma ve gözlemler fen eğitiminin farklı konu alanlarına dahil olabilmektedir. Bu konu alanları içerisinde fiziksel bilimler, yaşam bilimleri, dünya ve uzay bilimleri yer almaktadır. Bu araştırma Dünya ve Uzay bilimleri konu alanı içerisinden toprak konu başlığını ele almaktadır. Araştırmanın amacı çocukların toprak altına dair bilgi düzeylerini çizdikleri resimler yoluyla saptamaktır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi dönemFen eğitimiToprakToprak altıOkul öncesi dönem çocuklarının toprak altına ilişkin bilgi düzeyleriConference Object