Telli, Gonca2024-07-122024-07-122020Telli, G. (2020). Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz. Ad-HOC. 2(17), s. 88-89.2667-6605https://hdl.handle.net/20.500.12415/6479Müşterinin başarısı; bir sorunun çözülmesi, müşteriye yol gösterilmesi, uygulama noktalarında müşteriyle birlikte pratik çözümler geliştirme, müşterinin beklentilerinin ele alınıp yaratıcı öneriler veya süreçler oluşturulması, hız, müşteri etkileşimlerinde isabetlilik, müşteriye sunulan çözümlerde doğruluk oranlarında artış, işbirliğiyle yeni tarz ve teknikler geliştirme, diğerlerine tavsiye olarak ilk akla gelenler. Yani müşterinin tarafında onu tatmin edecek, şirketle müşteri etkileşimini sürdürecek ve olumlu kılacak konular...trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessMüşteriYöneticiMüşteri başarı yöneticisiİş dünyasıDijitalleşmeDijital dönüşümMüşteri başarı yöneticisi mi dediniz?Article8917882