Kaya, BaşakTekemen, GamzeKarakaş, EsraGöçer, Ebru ÖzlemKaragöz, Muhammed AliÇabuk, Burcu2024-07-122024-07-122019Kaya, B., Tekemen, G., Karakaş, E., Göçer, E. Ö., Karagöz, M. A. ve Çabuk, B. (2019). Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/686Amaç: Okul öncesi eğitimi, çocuk merkezli olmakla birlikte, öğretmenin etkili bir rehberlik görevi üstlendiği, bu anlamda öğretmenin çocuğun var olan yeteneklerini geliştirmesine ve yeni beceriler edinmesine fırsat sunan ortamlar hazırlarken, sonuçtan ziyade, süreci en etkili öğrenmelerin oluşması adına nasıl planlanması gerektiğine odaklanan bir eğitim sürecidir. Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitim programının aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesidir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessAylık planEtkinlik planıOkul öncesi eğitim programıÖğretmenGörüşOkul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesiConference Object