Kırkağaç, ÇağlaErdem, NesibeSaral, ÖznurSoypaçacı, ŞeymaYıldırım, Tuğba Nur2024-07-122024-07-122019Kırkağaç, Ç., Erdem, N., Saral, Ö., Soypaçacı, Ş. ve Yıldırım, T. N. (2019). Okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımları. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/765Amaç: Okul öncesi dönem de birçok nedene bağlı olarak çocuklar da problem davranışlar meydana gelmektedir. Problem davranışların bir kısmı gelişim sürecinin parçası olmak ile birlikte gelişim süreci sonrasında da sıklıkla devam ediyorsa problem olarak değerlendirilmektedir. Çocuğun sosyal ve duygusal gelişim sürecinin sağlıklı gerçekleşmesinde ailenin yanı sıra öğretmen ve öğretmenin problem karşısında kullandığı yöntemler de bir etkendir. Bu araştırma amacı okul öncesi dönemde uyum ve davranış problemi gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarını incelemektir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessUyumDavranış problemiOkul öncesiOkul öncesinde uyum ve davranış problemleriOkul öncesi dönemde uyum ve davranış problemleri gösteren çocuklara öğretmen yaklaşımlarıConference Object