Coşkun, Merve SarışınBaşoğlu, İsmailBayülgen, BatuÖztopcu, AslıSalman, Ayşe2024-07-122024-07-122018Coşkun, M.S. (2018). The integration of IOT technology into the existing consumer products. Başoğlu, İ., Bayülgen, B., Öztopcu, A. ve Salman, A. (ed.). 2018 İstanbul International Student Congress (49-50 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.9.78605E+11https://hdl.handle.net/20.500.12415/6210This study aims to investigate the opportunities. the motivations and the results of integrating lOT technology into existing everyday products. Within the study the reasons for being connected, the types of connection and the tunctional gains of their connectivity will be discussed through selected product examples which have the ability to represent different patterns.Bu çalışma, fırsatların, teşviklerin ve lOT teknolojisinin mevcut gündelik ürünlere entegrasyonunun doğuracağı sonuçların araştırılmasını hedefler. Bu çalışma kapsamında, bağlı olunmanın nedenIeri, bağlantı şekilleri ve bağlanırlığın işlevsel kazanımları, farklı yapıları temsil edebilecek seçilmiş ürünler üzerinde örneklemeler ile değerlendirilecektir.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessTechnologyIntegrationConsumerTeknolojiEntegrasyonTüketiciThe integration of IOT technology into the existing consumer productsIOT teknolojisinin mevcut tüketici ürünlerine entegrasyonuConference Object5049