Er, Aslıhan NurTolunay, Büşra AyşeEkşi, NisaArka, SümbülVeziroğlu Çelik, Mefharet2024-07-122024-07-122019Er, A. N., Tolunay, B. A., Ekşi, N., Arka, S., Veziroğlu Çelik, M. (2019). Erken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/718Amaç: Bu araştırmanın amacı erken çocukluk döneminde matematik öğrenimi ve oyun arasında nasıl bir ilişki olduğuna dair ebeveyn görüşlerinin belirlenmesidir. Çocuklar oyun aracılığıyla çevrelerindeki dünyayı keşfederler. Bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimi oyunlar aracılığıyla desteklenir. Bu süreçte ebeveynlerin çocukların öğrenme sürecine ilişkin doğru bilgilere sahip olması ve onların gelişimsel olarak uygun öğrenme deneyimlerinde bulunmalarını teşvik etmeleri gerekmektedir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessErken çocuklukOkul öncesiOyunMatematikEbeveynErken çocukluk döneminde matematik ve oyun arasındaki ilişkinin ebeveyn görüşleri açısından incelenmesiConference Object