Demircan, HafizeÇelik, Hande NurAkyar, İremDicle, MerveBekar, Reyhan2024-07-122024-07-122019Demircan, H., Çelik, H. N., Akyar, İ., Dicle, M., Bekar, R. (2019). Ses evrenim isimli etkinlik paketinin çocukların sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/671Erken okuryazarlık; çocukların doğumundan ilkokula başlamadan önceki süreyi kapsayan, kitaplarla, yazıyla, ses ve harflerle karşılaştığı bir süreçtir. Erken okuryazarlık becerilerinden biri olan sesbilgisel farkındalık da sözel dilin ayrı ve yinelenen birimlerden (ör:ses birimler, heceler, sözcükler) oluştuğu bilgisi ve bu birimleri düzenleme becerisidir. Bu çalışmada okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocuklar için hazırlanan “Ses Evrenim” isimli etkinlik paketinin çocukların sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisinin incelenmesi amaçlanmaktadır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessErken okuryazarlıkOkul öncesi dönemSesbilgisel farkındalık becerileriSesbilgisel farkındalık eğitimiSes Evrenim isimli etkinlik paketinin çocukların sesbilgisel farkındalık becerilerine etkisinin incelenmesiConference Object