Yaşlıca, ErdalEldem Anar, Ülkü İlgiKarasar, Şahin2024-07-122024-07-122021Yaşlıca, E. (2021). Pandemi sürecinde uzaktan öğretim yönetimi. Karasar, Ş. ve Eldem Anar, Ü. İ. (ed), Gelecek dündü; dijital bir üniversitenin bugünü içinde (75-92 ss.). İstanbul; Maltepe Üniversitesi.978-605-2124-50-5https://hdl.handle.net/20.500.12415/5055“Maltepe Üniversitesinde pandemi sürecinde toplamda 10.689 ders uzaktan eğitim kapsamında senkron (eşzamanlı) gerçekleştirilmiştir. Hem öğrenci hem de akademisyen tarafından günde yaklaşık 30-35 bin civarında sisteme giriş gerçekleşmiştir. Toplamda gerçekleştirilen 116.981 eşzamanlı ders oturumunun süresinin 190.277 saat olduğu görülmektedir. Pandemide kapanma sürecinde eğitimin kesintisiz sürmesinin tek aracı uzaktan eğitim yöntemi olmuştur. Artık eğitimde sürdüreceğimiz sistem “yeni normal” kavramının içini dolduran ve teknolojiden de yararlandığımız hibrit ve harmanlanmış eğitim modelidir. Yapay zekâ, artırılmış gerçeklik, makine öğrenmesi gibi teknolojik gelişmelerin eğitim süreçlerine entegrasyonu konusunda üniversitelerin yenilikçi yaklaşımla üzerine düşeni yapması önemlidir.”trinfo:eu-repo/semantics/openAccessPandemiUzaktan öğretimÇevrimiçi dersYeni normalMakine öğrenmesiPandemi sürecinde uzaktan öğretim yönetimiBook Part9275