Oduncu, DilanGüngör, GizemBayram, GülistanElçik, İlknurAlkan, İremAtlan, KadirTezer, MahsunAkşin Yavuz, Ezgi2024-07-122024-07-122019Oduncu, D., Güngör, G., Bayram, G., Elçik, İ., Alkan, İ., Atlan, K., Tezer, M. ve Akşin Yavuz, E. (2019). Okul öncesi eğitimi anabilim dalı öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları ile mesleki motivasyonlarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/728Amaç: Araştırmada okul öncesi öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları ile mesleki motivasyonları arasındaki ilişkinin ve tutumları ile motivasyonlarının çeşitli değişkenlere göre farklılaşmasının incelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda araştırmada; okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları, mesleki motivasyonları ve tutum-motivasyon ilişkisi ile bunlar üzerinde farklılık yaratabileceği düşünülen (yaş, cinsiyet, sınıf düzeyi, mezun olunan lise türü, bölümü isteyerek ve tanıyarak seçme durumu, okul deneyimi dersini tamamlama, öğretmenlik uygulaması dersine en az 1 dönem devam etme, anne eğitim düzeyi ve baba eğitim düzeyi) demografik değişkenlere göre incelenmiştir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessÖğretmenlik mesleğine yönelik tutumMotivasyonÖğretmen adaylarıOkul öncesi eğitimOkul öncesi eğitimi anabilim dalı öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları ile mesleki motivasyonlarının incelenmesiConference Object