Ballantyne, Derek2024-07-122024-07-122021Ballantyne, D. (2021). Pre-service teachers’ perceptions of their use of an intelligent tutoring system for English language proficiency / Öğretmen adaylarının İngilizce dil yeterliliği için akıllı ders sistemi kullanımına ilişkin algıları. MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress içinde (68-69 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-605-2124-42-0https://hdl.handle.net/20.500.12415/8889Language proficiency of university students is a contentious issue in South Africa because many students are not studying in their home language and are required to be academically proficient in a language that is not their own. This takes on a new dimension for pre-service teachers studying to become English home language teachers. A further challenge is the lack of resources available to support low performing students. This study aimed to examine pre-service teachers’ perceptions of their use of an Intelligent Tutoring System that was incorporated in an English language module in a Bachelor of Education degree...Birçok öğrencinin anadilleri dışında bir dil üzerine akademik olarak yetkinleşmesi zorunluluğu nedeniyle Güney Afrika’da üniversite öğrencilerinin dil yeterliliği tartışmalı bir konu olagelmiştir. Bu durum İngilizce öğretmenliği adayları için yeni bir boyut kazanmaktadır. Bir başka zorluk da düşük performans gösteren öğrenciler için destekleyici kaynak yoksunluğudur. Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının eğitim fakültesinde aldıkları İngilizce derslerine entegre edilen bir Akıllı Öğretim Sistemi’ne yönelik algılarını incelemektir. Söz konusu Akıllı Öğretim Sistemi (AÖS) İngilizce yeterlik aracı olarak kullanılmaktadır ve öğretmen adaylarının AÖS kullanımına ilişkin algıları Engeström’ün ikinci nesil Kültürel - Tarihi Etkinlik Kuramı (KTEK) doğrultusunda ele alınmıştır...eninfo:eu-repo/semantics/openAccessIntelligent tutoring systemActivity theoryCultural-historical activity theoryLanguage proficiencySequential mixed methodsAkıllı Eğitim sistemiEtkinlik teorisiKültürel-tarihsel etkinlik kuramıDil yeterliliğiSıralı karma yöntemlerPre-service teachers’ perceptions of their use of an intelligent tutoring system for English language proficiencyÖğretmen adaylarının İngilizce dil yeterliliği için akıllı ders sistemi kullanımına ilişkin algılarıConference Object6968