Koç Avşar, Emelİsabetli, İlayda2024-07-122024-07-122017Koç Avşar, E. ve İsabetli, İ. (2017). Eğitimde oyunlaştırma / Gamification in education. Ekonomik, Toplumsal ve Siyasi Analiz Dergisi. I(9), s. 20-33.1303-0496http://analiz.maltepe.edu.tr/sites/default/files/Analiz%209.%20Say%C4%B1.pdfhttps://hdl.handle.net/20.500.12415/2607Oyun harici alanlarda sosyal etkileşim ve davranışların, kalite ve üretkenliği arttırmak için puan, rozet, ödül, liderlik tablosu, geri bildirimler, hikayeleştirme vb. oyun elementleri aracılığıyla motive edici özelliği olan iş hedeflerine yönelik kullanıcı aktivitelerinin insan odaklı bir tasarım yaklaşımı ‘oyunlaştırma’ olarak tanımlanmaktadır. Bu yayında oyun kavramı, oyun tasarımı, kuramsal yaklaşımlar aktarılmış, oyunlaştırma ise eğitim sektöründe oyunlaştırma özelinde incelenmiş, mevcut ve gelecek çalışmalar üzerinde değerlendirmeler yapılmıştır.Gamification means that to improve the quality and productivity of social interaction and behaviors in non-game areas. A focused approach to the design of user activities to business goals that are motivating features through game elements such as points, badges, prize, leadership chart, feedback, storytelling etc. The concept of game, game design, theoretical approaches are conveyed and play has been made on the current and future studies that have been examined for playing in the education sector.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccesseğitimoyunoyunlaştırmaoyun tasarımıoyun elementlerieducationgamification in educationgame designgame elementEğitimde oyunlaştırmaGamification in educationArticle33920I