Laili, Anisa AfriatulFebrianto, Indra2024-07-122024-07-122017Laili, A. A. ve Febrianto, I. (2017). "Go-Jek" the innovation of digital bussines model to face demographic dividend in Indonesia / "Go-Jek" Endonezya'daki demografik temettü elde edilmesinde dijital ticaret modelinin inovasyonu. Maltepe Üniversitesi, International Business and Management Student Congress 2017. s. 16-18.978-975-6760-90-1https://hdl.handle.net/20.500.12415/6082lndonesia experienced the phenomenon of demographic dividend which the productive age (15-64 years) of lndonesian citizens is greater than the elderly or aged under 15 years. The population census in 2000 shows that, the population aged 15-64 years is growing up to 133-135 million by the end of 2000 (Jati:2015). Therefore, lndonesia is expected to reach demographic dividend in 2017-2019 and 2020-2030 for the first wave to the second wave (Jati:2015). lndirectly, it affects to unemployment rate in lndonesia. Recorded. Badan Pusat Statistik lndonesia that the unemployment rate in the productive age in 2012 amounted to 7.03 million.Endonezya, Endonezya vatandaşlarının üretken yaşlarının (15-64 yaş), yaşlılardan daha büyük olduğu veya 15 yaşın altında olduğu demografik temettü fenomenini yaşamıştır. 2000 yılı nüfus sayımı, 15-64 yaşlarındaki nüfusun 2000 yılı sonunda 133 ila 135 milyona ulaştığını göstermektedir. (Jati: 2015). Bu nedenle, Endonezya'nın ilk dalga için 2017 -2019 ve ikinci dalga için 2020-2030 yıllarında demografik temettüye ulaşması beklenmektedir. (Jati: 2015). Bu durum, Endonezya'da dolaylı olarak işsizlik oranını etkilemektedir. Badan Pusat Statistik Endonezya'da kaydedilen verilere göre 2012 yılında üretken çağda işsizlik oranının 7.03 milyona ulaştığı görülmüştür.enAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessGo-Jekdemographic dividendlndonesiaGo-Jekdemografik temettüEndonezya"Go-Jek" the innovation of digital bussines model to face demographic dividend in Indonesia"Go-Jek" Endonezya'daki demografik temettü elde edilmesinde dijital ticaret modelinin inovasyonuConference Object1816