Aycı, GönülSalta, Zehra HandanCoşkun, SemaGülbay, Hasret ÖzdemirKoca, Ayça ÖzkanGezer, Murat Fevzi2024-07-122024-07-122015Aycı, G. (2015). How do we nurture creativity and what are the challenges in this process? Salta, Z.H. (ed.). 2015 İstanbul International Student Congress: Faculty Of Fine Arts (30-31 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-73-4https://hdl.handle.net/20.500.12415/5791Recently with the developments in technology innovation which is a new concept has been at the top of the agenda. Moreover, innovation is basically comprised of activities that make contributions to improve the teaching-learning process. ln this sense innovation takes on the task to design educational environment in a way that allows students to gain the skills of today and future and the task to train creative people.İnovasyon günümüzde teknolojinin etkinliğinin artması ile sıkça gündeme gelen yeni bir kavram. İnovasyon aynı zamanda yenilenmenin kuramsal aşamasından başlayarak yenilik ürününü de içine alan ve pazarlanabilme niteliğini kabul eden bir süreçtir. Bir diğer anlamda temelde öğretme öğrenme süreçlerini geliştirmeye yönelik katkılar sağlayacak etkinliklerdir. Bu bağlamda eğitim ortamlarının bugünün ve geleceğin becerilerini kazandırmayı sağlayacak biçimlerde tasarlanması ve yaratıcı birey yetiştirme görevini üstlenir.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessInnovationCreativityIndividualİnovasyonYaratıcılıkBireyHow do we nurture creativity and what are the challenges in this process?Yaratıcılığı nasıl besleyebiliriz ve bu süreçte zorluklar nelerdir?Conference Object3130