Siljanovska, IvanaTöngür, NejatDilman, Hakan2024-07-122024-07-122014Siljanovska, I. (2014). Autonomy in language learning. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (45-46 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-66-6https://hdl.handle.net/20.500.12415/5735Dil eğitimindeki en önemli sorunlardan biri özellikle eski nesiI dil öğretmenler için çok tartışılan bir konu haline gelen öğrenen özerkliğidir. Öğrenen özerkliği, öğrencinin becerisi ile birlikte, materyali de uygun bir şekilde kavrayabilme isteğinin de test edildiği bir görüş olarak ortaya çıkmıştır. Öğrenme-öğrenci ilişkilerine tam bir işbirliği sunan bu kavram esas olarak öğrencinin öğrenme süreci ve içeriğiyle olan ilişkisiyle ilgilenir, Bu çaIışma, öğretmen ve öğrencilerın öğrenen özerkliğiyle ilgili düşüncelerini araştırmayı amaçlamaktadır...One of the greatest issues in language education is learner autonomy which turned out to be a very debatable question. especially to the older generation of language teachers. lt is developed as a concept by which the learner's ability is put on test, along with his will to apprehend the material appropriately. lt inserts full collaboration in the teacher-student relation, but is essentially a matter of the learner's psychological relation to the process and content of learning...enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessLanguage learningAutonomy in language learningDil öğrenimiDil öğreniminde özerklikAutonomy in language learningDil öğreniminde özerklikConference Object4645