Özcan, ÖzgeIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin2024-07-122024-07-122019Özcan, Ö. ve Işıkoğlu Erdoğan, N. (2019). Erken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışma. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/811Erken çocukluk döneminde öğretmenler çocukların oyunlarını destekleme, geliştirme ve genişletme kapsamında oldukça önemli bir role sahiptir. Çocukların sosyal-duygusal, bilişsel ve motor gelişimleri ile önemli oranda ilişkisi bulunan sosyo-dramatik oyunda öğretmenlerin çocukların oyunlarına hazırlayıcı yaşantılar sunmaları gerekmektedir. Amaç: Bu çalışmanın amacı, meslekte on yılı aşkın bir süredir çalışmakta olan okul öğretmenlerinin erken çocukluk döneminde sosyo-dramatik oyuna ilişkin algılarını incelemektir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessSosyo-dramatik oyunÖğretmen algısıOkul öncesi dönemErken çocuklukErken çocuklukta sosyo-dramatik oyuna ilişkin öğretmen algıları: fenomenolojik bir çalışmaConference Object