Ars, NeclaGökçe, AdemŞeker, Tuğba2024-07-122024-07-122019Ars, N., Gökçe, A., Şeker, T. (2019). Anaokulu ve anasınıflarında bulunan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri açısından incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/721Amaç: Hikaye kitapları, çocukların bilişsel, sosyal-duygusal ve dil gelişimlerini desteklemekte; ayrıca çocukların yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmektedir. Okul öncesi dönemde kullanılan çocuk kitaplarının nitelikli olması, çocukların görsel algı, merak, neden-sonuç ilişkisi kurma ve empati becerilerinin gelişmesini sağlar. Çocuk kitaplarında kullanılan çizimler ve ifadeler çocuğun ruh sağlığını olumsuz yönde etkilememelidir. Uşak ilinde anasınıfı ve anaokullarında yer alan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri içerme durumunun belirlenmesi amaçlanmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi dönemÇocukÇocuk kitabıAnaokulu ve anasınıflarında bulunan çocuk kitaplarının şiddet ve korku ögeleri açısından incelenmesiConference Object