Koçak, ZeynepErciyas, BengisuSevüktekin, Zehra Buse2024-07-122024-07-122019Koçak, Z., Erciyas, B. ve Sevüktekin, Z. B. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/730Amaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarını daha etkili hala getirmesini amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Araştırma kapsamında değerlendirme sürecini daha etkili hale getirmenin yanı sıra, değerlendirme sürecini öğrenme sürecine entegre eden bir süreç hedeflenmektedir. Araştırmada öğretmenin kendisini ve öğrencileri değerlendirmesi bu değerlendirmeleri kullanarak biçimlendirici değerlendirme sürecini oluşturması beklenmektedir. Değerlendirme ile uygulanan etkinliklerin öğrencilerin bu süreçteki katılımları, öğretmenin öğrencileri ve kendisi ile ilgili gözlemlerinin sonucunda hedeflenen sürece ne oranda erişebildiği izlenir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesiDeğerlendirmeEylem araştırmasıBiçimlendirici değerlendirmeOkul öncesi öğretmen adaylarının biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının geliştirmeleri üzerine yapılan eylem araştırmasıConference Object