Önkal, GüncelTunçel, AhuKarasar, Şahin2024-07-122024-07-122021Önkal, G. (2021). Eğitimciler için felsefi bir rehberlik modeli olarak ''derinlikli-kapsamlı-esnek düşünme'' metodu. Rehberim Felsefe: Eğitime Felsefece Bakışlar içinde (55-69. ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.https://hdl.handle.net/20.500.12415/4853Felsefi düşünmenin boyutlarını derinlikli, kapsamlı ve esnek düşünme olarak üç aşamada ifade eden bir belirlemeyi benimseyen bu çalışmada, özellikle eğitimcilerin kendi niteliklerini geliştirmek açısından giderek felsefe yapan, felsefeyi rehber edinen kişiler olmasının dayanağı eleştirel düşünce modellerinden birisi tanıtılmaktadır. Bu tartışma aynı zamanda felsefi bakışı, eleştirel düşünme dinamiklerinin özelden genele ve oradan da kendimize dönüşünü özetler ve en önemlisi eğitimin tüm aktörlerinin düşüncelerinin eyleme dönüştürülmesini teşvik eder.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimciFelsefi rehberlikDerinlikli düşünmeKapsamlı düşünmeEsnek düşünmeRehber öğretmenEğitimciler için felsefi bir rehberlik modeli olarak ''derinlikli-kapsamlı-esnek düşünme'' metoduBook Part6955