Gürdal, Mahmut SamiKarakoç, DilaraSezen, NarinAcar, İbrahim Hakkı2024-07-122024-07-122019Gürdal, M. S., Karakoç, D., Sezen, N., Acar, İ. H. (2019). Çocukların ve öğretmenlerin çocukların öz düzenlemesi için kullandıkları stratejiler. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/980Amaç: Çocuklar kendi öz düzenlemelerini sağlamak amacıyla birçok farklı strateji kullanır ve bu stratejiler çocukların test sırasındaki performanslarını etkiler (Miller ve ark. 2015). Ayrıca, öğretmenler de sınıf içerisinde birçok farklı stratejiler kullanarak çocukların öz düzenlemelerini sağlamayı amaçlarlar. Buradan yola çıkarak, bu nitel araştırmanın amacı okul öncesi dönemdeki çocukların ve onların öğretmenlerinin çocukların öz düzenlemesi için ortaya koydukları stratejileri incelemektir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessÖz düzenleme becerisiÖğretmenAnaokulu çağındaki çocuklarFiziksel stratejiSınıf ortamıÇocukların ve öğretmenlerin çocukların öz düzenlemesi için kullandıkları stratejilerConference Object