Bektaş, DilanTöngür, NejatDilman, Hakan2024-07-122024-07-122014Bektaş, D. (2014). Self-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence students. Dilman, H. ve Töngür, N. (ed.). 2014 Istanbul International Education Student Congress içinde (29-30 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-66-6https://hdl.handle.net/20.500.12415/5723The aim of this study is to recognize the learning process of gifted children and the self-regula|ion efficiency of them. We hypothesize that gifted-children show better self-regulatory efficiency than normal intelIigence children. The context of our study is researching the effects of self-regulalions of gifted children on their performances in classes comparing to normal-ability children. The reason of choosing this context is the lack of the researches about this study...Bu çalışmanın amacı üstün yetenekli çocukların öğrenme süreçlerin, ve öz-düzenleme becerilerini incelemektir. Hipotezimiz, üstün yetenekli çocukların normal zekalı çocuklara göre daha iyi öz-düzenleme becerileri göstereceğidir, Çalışmanın konusu, üstün yetenekli ve normal yetenekli öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin sınıftaki performanslarına etkisinin karşılaştırılarak araştırılmasıdır. Bu konunun seçilmesinin sebebi, bu çalışma hakkındaki araştırmaların eksikliğidir...enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessGifted childrenSelf-regulation efficiencyÜstün yetenekli çocuklarÖz-düzenleme becerisiSelf-regulation efficiency between high lQ and normal intelligence studentsYüksek zekalı ve normal zekalı öğrenciler arasındaki öz-düzenleme becerileriConference Object3029