Mihai Molie, TudorŞumandan, Ioan Vlad2024-07-122024-07-122016Mihai Molie, T. ve Şumandan, I. V. (2016). About the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brake / Tamamlayıcı manyetik frenler kullanarak tutunmanın düşük olduğu demiryolu araçlarında frenleme gücü artışı. Güvenoğlu, E. (ed.). MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress içinde (20-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-85-7https://hdl.handle.net/20.500.12415/7661The presint study analyses the possibility and the advantages of using the magnetic rail brake (MRB) in combination with the UIC brake for increasing the braking power in low wheel-rail adhesion conditions...Bu çalışmada, tekerlek-ray tutunma koşullarında fren gücünün UIC fren sistemi ile kombinasyonlu manyetik frenle (MRB) artırılması olasılığı ve avantajları analiz edilmiştir...eninfo:eu-repo/semantics/openAccessDemiryolu aracıFrenleme gücüTekerlek-ray tutunmasıTekerlek sürgü koruma cihazlarıManyetik ray frenAbout the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brakeTamamlayıcı manyetik frenler kullanarak tutunmanın düşük olduğu demiryolu araçlarında frenleme gücü artışıArticle2220