Çoban, Ahmet2024-07-122024-07-122001Çoban, A. (2001).Fen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesi. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (50-58 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/5117Tam metin/Full textBu araştırma, Fen Bilgisi dersinin İlköğretim Programları ve Liselere Giriş Sınavları (LGS) açısından değerlendirilmesini kapsamaktadır. Araştırmanın amacı, Fen Bilgisi öğretiminin İlköğretim Programları ve LGS açısından çeşitli boyutlarıyla değerlendirmektir. Araştırma, İlköğretim Programlarında yer alan Fen Bilgisi dersi ile bu derse ilişkin LGS soruları arasındaki ilişkiyi ortaya koymak amacıyla yapılmış tarama modelinde bir çalışmadır.The research is to extend evaluation Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The purpose of research is evaluated at various components of Science Courses for Elementary Programme and Entrance Examination of High Schools. The research is a study at survey model was to explore relation between Science Course in Elemantry Programme and Entrance Examination of High Schools.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessFen bilgisi programıLiselere giriş sınavıScience courseElementary programmeEntrance examination of high schoolsFen bilgisi dersinin ilköğretim programları ve liselere giriş sınavları açısından değerlendirilmesiBook Part5850