Günay, AyşenurOk, BuseEsra, İlhanDurhan, EbruYalçın, Safiye RüveydaÇabuk, Burcu2024-07-122024-07-122019Günay, A., Ok, B., İlhan, E., Durhan, E., Yalçın, S. R., Çabuk, B. (2019). Okul öncesi eğitim programının aile katılımı çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/658Amaç: Okul öncesi eğitimde niteliğin belirleyici unsurlarından biri, aile katılımı çalışmalarının aktif olarak yürütülmesidir. Öğretmenlerin, aile ve çocuğu tanımasını destekleyen, öğretmenler ile aileler arasındaki iletişimi güçlendiren, okuldaki eğitim-öğretim süreçlerinin evde de uygulanarak devamlılığını sağlayan, genel olarak okul-aile-çocuk-öğretmen arasında bağ kurmaya yardımcı olan aile katılımı çalışmalarının, çocuğun ve ailenin ihtiyaçlarına göre belirlenerek düzenli ve planlı yapılması gerekmektedir. Bu bağlamda, aile katılımı, okul öncesi eğitimde büyük önem taşımaktadır. Bu araştırma, okul öncesi eğitim programında vurgulanan aile katılımı çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerini incelemek amacıyla yapılmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi eğitim programıAile katılımıÖğretmenGörüşOkul öncesi eğitim programının aile katılımı çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesiConference Object