Ercan, LeylaTertemiz, Neşe2024-07-122024-07-122001Ercan, L. ve Tertemiz, N. (2001). G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılması. Yeni Binyılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu içinde (463-467 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/5133Bu araştırmanın amacı G.Ü. Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin ihtiyaç ve sorunlarını karşılaştırarak ortaya koymaktır. Öğrencilerin problemleri genel olarak ve problem alanlarına göre karşılaştırılmış ve bazı değişkenler açısından incelenmiştir. Bu değişkenler: cinsiyet, yaş, anne ve babanın eğitim düzeyi, ailenin gelir düzeyi, sınıf ve akademik başarı düzeyIeridir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessİlköğretim fen bilgisi öğretmenliği öğrencileriÖğrenci problemleriG.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü fen bilgisi programına devam eden normal ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin sorunlarının bazı değişkenler açısından karşılaştırılmasıBook Part467463