Jafarova, KhayalaGörkem, Şenay YavuzKireçci, Ayşe NilTosuner, Aslı2024-07-122024-07-122017Jafarova, K. (2017). Social media and intercultural communication. Görkem, Ş. Y., Kireçci, A. N. ve Tosuner, A. (ed.). 2017 Faculty of Communication International Student Congress içinde (7-8 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975- 6750-88- 8https://hdl.handle.net/20.500.12415/6045Social media is a pertect tool for connecting people from difterent ethnic, cultural, religious, and socio-economic backgrounds. ln today's rapidly globalizing world, social media has become an inseparable and important component of our everyday lives. Around the world, biIlions of people use Facebook, Twitter or other social networking services for getting connected with others, sharing their ideas and opinions, and getting involved in current social, political, and economic processes. lntercultural communication refers to the form of communication Ihat allows to spread information through different social and cultural groups, and aims at promoting the common understanding among them...Sosyal medya farklı etnik, kültür, din ve sosyoekonomik geçmişe sahip insanları birbirine bağlayan muhteşem bir araçtır. Bugünün hızla küreselleşen dünyasında, sosyal medya günlük hayatımızın ayrılamaz ve önemli bir parçası haline gelmiştir. Dünya çapında milyarlarca insan, birbiriyle iletişim kurmak, görüş ve fikirlerini paylaşmak, güncel politik. ekonomik ve sosyal süreçlere d5hil olmak için Facebook, Twitter ya da diğer sosyal paylaşım sitelerini kullanmaktadır. Kültürlerarası iletişim, bilginin farklı sosyal ve kültürel gruplarda yayılmasına olanak veren ve ortak anlayışları destekleyen bir iletişim biçimine işaret etmektedir. Bu bağlamda sosyal medya, kültürlerarası iletişimin istenilen amaçlarının anlaşılmasında ve adaptasyonunda önemli bir faktördür...enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessSocial mediaIntercultural communicationAdaptationKültürlerarası iletişimSosyal medyaAdaptasyonSocial media and intercultural communicationSosyal medya ve kültürlerarası iletişimConference Object87