Zengin, HaticeUzun, KübraYılmaz, NihalÖztürk, RabiaKaygısız, CansuKılıç, ZeynepVeziroğlu Çelik, Mefharet2024-07-122024-07-122019Zengin, H., Uzun, K., Yılmaz, N., Öztürk, R., Kaygısız, C., Kılıç, Z. ve Veziroğlu Çelik, M. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik uygulamalarının incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/781Amaç: Bu araştırmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik uygulamalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Erken çocukluk dönemi matematik eğitiminde çocukların kavramları doğal yollardan anlama, yaparak yaşayarak öğrenme ve bilgileri kendi kendilerine deneyimleyerek öğrenmelerini sağlamanın önemli olduğu düşünülmektedir. Bu nedenle araştırmada okul öncesi öğretmenlerin matematik etkinliklerine ne sıklıkla yer verdikleri, etkinlik sırasında veya sonrasında matematiksel ifadeleri nasıl kullandıkları, matematik etkinliklerini ne tür etkinlik çeşitleriyle sundukları ve aileyi bu sürece nasıl dahil ettikleri incelenmiştir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesiMatematikEtkinlikAileÖğretmenOkul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik uygulamalarının incelenmesiConference Object