Telli, GoncaÇiçek, MeltemKarasar, Şahin2024-07-122024-07-122019Telli, G. (2019). Dinamik bulanıklığı çözer mi. Ad-HOC. 1(9), s. 58-59.2667-6605https://hdl.handle.net/20.500.12415/6462Sanki çamaşır ya da bulaşık deterjanı kirve leke çözücüsü gibi bir başlık değil mi sizce? Ama aslında pazarlama alanında çalışanlarve yönetici pozisyonunda olanlar bilirler ki çevresel yapıda ekonomik bir kriz, müşterinin farklı rakibe gitmesi ya da politik bazı olaylar gibi faktörler aslında pazarı olabildiğince bulanıklaştırıp ileriye bakıştaki netliği ortadan kaldırır. Esasen bulanıklık açık seçik ve net olmayan ya da niteliği tam olarak anlaşılmayanı da betimliyor...trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessDinamiklikBulanıklıkGelecekPazar dinamiğiVaat edilmiş limanMüşteri memnuniyetiYapay zekaDinamik bulanıklığı çözer mi?Article599581