Erel, SametKarakulakoğlu, Selva ErsözScifo, Salvatore2024-07-122024-07-122015Erel, S. (2015). New trends in digital advertising. Karakulakoğlu, S.E. ve Scifo, S. (ed.). 2015 İstanbul International Communication Students Congress (21-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.978-975-6760-68-0https://hdl.handle.net/20.500.12415/5909Digital advertising is a tool for companies in order to deliver their messages and reach their target group and potential customers with the help of different technological tools as internet, display screens, social networks, e-mail and mobile applications. Digital advertising also includes more media variables than traditional advertising and makes use of the internet and digital platforms to deliver promotional and marketing messages to customers.DijitaI reklamcılık, şirketlerin hedef kitlelerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmak ve onlara iletmek istedikleri mesajları ulaştırmak amacı ile kullanılan dijital bir iletişim aracıdır ve bu iletişimi kurarken internet, görüntüleme ekranları, sosyal ağlar, e-mail ve mobil uygulamalar gibi birbirinden farklı teknolojik araçlardan yardım alır. Dijital reklamcılık, geleneksel medyaya oranla daha fazla medya değişkenine sahip olmakla birlikte interneti ve dijital platformları kullanarak müşterilere promosyon ve pazarlama mesajlarını iletmektedir.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessDigital mediaDigital advertisingTarget groupCommunicationDijital medyaDijital reklamHedef kitleİletişimNew trends in digital advertisingDijital reklamcılıkta yeni yönelimlerConference Object2221