Morin, ChristopheRenvoise, PatrickAkman, Zeynep HaleKarasar, Şahin2024-07-122024-07-122019Morin, C. ve Renvoise, P. (2019). Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek. Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.978-605-2314-20-3https://hdl.handle.net/20.500.12415/4748Belki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri­ yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir­ siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün­ dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi­ kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?trAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessİknanın nörobilimiSıkıntının teşhisiKazançİkna bilimiNöropazarlamaBeyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmekBook