Morin, ChristopheRenvoise, PatrickAkman, Zeynep HaleKarasar, Şahin2024-07-122024-07-122019Morin, C. ve Renvoise, P. (2019). Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek. Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.978-605-2314-20-3https://hdl.handle.net/20.500.12415/4748Belki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?trAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessİknanın nörobilimiSıkıntının teşhisiKazançİkna bilimiNöropazarlamaBeyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmekBook