Çağlar, İbrahim Ethem2024-07-122024-07-122016Çağlar, İ. E. (2016). Conventional doctrine, traditional education and global citizenship relationship / Konvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisi. Maltepe Üniversitesi, International Faculty of Law Student Congress 2016. s. 25-26.978-975-6760-82-6https://hdl.handle.net/20.500.12415/6259This study examines how mankind's cultural corpus could become a value and in this context the importance of traditional education with respect to the concept of global citizenship considering Plato's theory of knowledge notion by a perspective of tradition and nature. ln this study, the effects of games on cultures from past to present, nature's role in this development. the importance of conventional devices and the dynamics of modern human beings' effects on the traditional concept of the citizenship are discussed.Bu çalışmada insanoğlunun kültürel sermayesinin nasıl değerli hale gelebileceği -Platon'un bilgi kavramı üzerine çalışmaları göz önüne alınarak- ve bu bağlamda geleneksel eğitimin önemi irdelenerek evrensel vatandaşlık kavramı geleneksel ve doğadan izler taşıyan perspektif ile incelenmektedir. Bu çalışmayı yaparken geçmişten günümüze oyunların kültürler üzerindeki etkisi, doğanın bu gelişimdeki rolü, konvansiyonel aygıtların önemi ve modern insanın dinamikleri incelenerek geleneksel vatandaş kavramına etkileri tartışılmaktadır.enAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessTraditional educationGlobal citizenshipModern human beinggeleneksel eğitimküresel vatandaşlıkmodern insanConventional doctrine, traditional education and global citizenship relationshipKonvansiyonel doktrin, geleneksel eğitim ve küresel vatandaşlık ilişkisiConference Object2625