Aydemir, EmineFırat, Zehra Saadet2024-07-122024-07-122019Aydemir, E. ve Fırat, Z. S. (2019). Bağımsız anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarındaki aile kavramlarının ele alınış biçimlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/902Amaç: Okul öncesi dönem, çocukların gelişimlerinin en hızlı olduğu ve sosyal rollerin öğrenildiği 0-6 yaş dönemini kapsamaktadır. Çocukların sosyalleştiği ilk kurum aile ortamıdır. Sosyal rollerin öğrenilmesinde önemli olan aile üyeleri bu sorumluluklarını farklı uyarıcılar ve en temelde ise kitaplar aracılığıyla gerçekleştirirler. Resimli çocuk kitapları çocukların hayal dünyalarını geliştiren, gerçek yaşama hazırlayan önemli materyallerden biridir. Bu çalışmada anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarında yer alan aile kavramının ele alınış biçimlerini incelemek amaçlanmaktadır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessResimli çocuk kitabıAileOkul öncesiÇocuk edebiyatıBağımsız anaokullarında kullanılan resimli çocuk kitaplarındaki aile kavramlarının ele alınış biçimlerinin incelenmesiConference Object